loading...

گلبرگ سیر | مجری مستقیم تور های مسافرتی با بهترین قیمت

گلبرگ مجری مستقیم تور های داخلی و خارجی با پرواز مستقیم همراه با بهترین خدمات

بازدید : 87
چهارشنبه 20 مهر 1401 زمان : 15:24

درباره دبی

دبی ، اولین شهر توریستی امارات و همین طور دومین شهر‌ بزرگ این کشور است . شهری که زیاد از هر شی دیگری به مدرن بودن و ساختمان هایش معروف خواهد بود . انتخاب تور دبی اکثراً بیشتر‌از‌طرف کسانی شد که به سفری لوکس تمایل دارند و می خواهند هتلی که در آن سکونت می کنند ، زیباترین باشد . دبی در این زمینه یکی از بهترین شهرهای دنیا به حساب می آید . گردشگری دبی پیشرفت زیادی داشته که هرچند از این موضوع مدت مازاد نمی گذارد؛ اما همین رشد چالاک اشخاص را ترغیب می کند تا برای یک بار هم گشته با تور‌ دبی کوچ کنند ، مخصوصاً که اسم مدرن ترین شهر عالم را باز از آن خود کرده است .
برای سفر به دبی گلچین دیگری با عنوان جال کشتی کروز دبی همان دارید ، جابجایی با کشتیهای کروز از جمله اشرافی ترین جابجایی ها به حساب می آید؛ به علاوه دبی لوکس ترین و روزآمد ترین هتلها و رستورانها را در خود جایگاه داده است و به همین دلیل سالانه اشخاص ثروتمند از همه زمانه برای پیک‌نیک و نیکو گذرانی دبی را انتخاب می کنند ، منتها معامله تور‌ دبی با ثمین مناسب و پیوسته به نفع اصلا چیزی چرخه ذهن و غیر مناسب عقیده نیست . نمایندگی هایی که مجری سر راست تور دبی هستند ، خیلی خوب نیازهای گردشگران را می دانند و با تعیین بهترین مسافرخانه ها در رده قیمتهای پایین توانسته اند تور دبی را به قیمتی مناسب در برگزینی گردشگران قرار دهند . خدمات تور دبی دربردارنده بلیت‌ هواپیما‌ ، رزرو هتل ، بیمه مسافرتی ، ترانسفر ، گشت شهری گشت که تمام آنها به تعهد شعبه است و گردشگران از این بابت بیم ای ندارند .
دانسته‌ها ضروری دبی (امارات)
زبان رسمی‌ : عربی
دین‌ رسمی : اسلام
اختلاف زمانی در مقابل به ایران : 0 : 30 - دقیقه
واحد‌ ارز : درهم امارات
کد سرزمین : 971+
پلیس : 999
اوژانس : 998
آتشنشانی : 997
برق شهری‌ : 220 ولت و 50 هرتز

ویزا‌ دبی (امارات)
برای سفر به تماما ناحیه های امارات ، حتی سفرهای تفریحی احتیاج به روادید دارید و حتما باید از طریق سفارت‌ برای آن اقدام نمایید . ویزا گردشگری امارات معمولا 30 تا 90 روزه‌ صادر می شود که این بازه بسته به مدارکی که پدیدار می دهید و همین صورت قوانین سفارت‌ متفاوت خواهد بود .

تاپ ترین زمان‌ سفر‌ به دبی
دبی که پرطرفدارترین کشور توریستی امارات شد ، در اکثر موارد در دوران زمستان زیادترین حجم گردشگر را دارد . به طور کلی امارات در جنوب ایران قرار دارد و از مشاهده آب و هوایی کشور دما است . گرمای امارات ، خصوصا در فصل تابستان گاهی به حدی می رسد که غیر مناسب تحمل می گردد . بهترین زمان سفر به دبی و به حالت کلی تمام شهرهای امارات از اواسط پاییز تا اواسط بهار شد . در این روزگار با این که خیلی از دیگر کشورها هوای سردی دارند منتها هوای امارات بسیار مطبوع است . این یک فرصت مناسب برای صنعت گردشگری این کشور می باشد چون در نوبت خنک اکثر سفرهای گردشگری در کشورهای دیگر دچار رکود‌ می شوند اما تنها امارات و چند کشور در منطقه گرمسیری از این سیرت مستثنی است .

بها تور دبی
دبی کشور بسیار لوکس و مدرنی است و از آنجایی که توجه اضافی به گردشگری آن تبدیل شده بهترین هتلها داراست و بعالی ترین فعالیت‌ها را به گردشگرانش عرضه می دهد . قیمت تور دبی دامنه عریض ای دارد ، در درست اگر بخواهید می توانید لوکس ترین سفر‌ زمانه را با تور دبی محک کنید؛ از طرفی کوچ با بودجه ای متوسط نیز میسر است . طبیعتا هتلی که گزینش می نمائید و نوع بلیت هواپیما می تواند اثر گذارترین عامل در مظنه تور دبی باشند . با گزینش هتلهای سه و یا نهایتا چهار ستاره و همین طور بلیتهای اکونومی با کمپانی های هواپیمایی ایرانی ، می توانید مربوط به سفر ارزان به دبی داشته باشید . نکته شایسته توجه این است که نو بودن و شیک گشتن دبی باعث تبدیل شده تا بسیاری از هتلهای سه ستاره این شهر بیش از انتظارتان باشند ، این مبحث هم در کیفیت فعالیت‌ها و هم در میدان و دکوراسیون هتل نظر می شود؛ یعنی انتخاب تور دبی مناسب با هتلی سه ستاره اصلا انگیزه بر بی وضعیت هستن تور‌ نخواهد بود . در راست عامل اساسی قیمت تور‌ مفت دبی بیش از هر چیزی به مذاق شما و انتظارتان از سفر باز خواهد شد ، به طوری که درصورتی‌که یک سفر معمولی و بی نیاز به تجملات را انتخاب دهید نه تنها نباید هزینه ای گزاف پرداخت دهید بلکه بلکه از برخی سفرهای خارجی برای شما ارزان تر تمام شود . آژانسهای گردشگری برای راحتی بیشتر گردشگران از ناحیه های مختلف تور دبی را برگزار می کنند؛ تور دبی از مشهد‌ ، تور‌ دبی از کرمان ، تور دبی تور‌ دبی از کیش و خیلی شهرهای دیگر از این نمونه تورها هستند که کار را راحت تر کرده اند . با کامل این تفسیرها اگر واقعا می خواهید تور‌ دبی ارزان تری محک کنید باید به نشان تور لحظه آخری بروید . تور‌ دبی لحظه اخیر اکثراً در تابستان برگزار می شود و طبیعتا برای انتخاب این تور‌ نباید با هوای گرم این آبادی مشکلی داشته باشید .
فرودگاه دبی
• فرودگاه بین المللی دبی | Dubai International Airport
فرودگاه بین المللی دبی با سه ترمینال و ظرفیت 75 میلیون مسافر یکی از پرتردد ترین فرودگاههای جهان در جا به جایی مسافر و همین طور حمل بار است . این فرودگاه که از نظر گشادی دومین سازه جهان است در مشرق دبی قرار خواهد داشت و سالانه میلیونها سفرکننده را جا به جا می کند
پرطرفدار ترین جاذبههای گردشگری دبی
• قاب‌ دبی | Dubai Frame
قاب‌ دبی عامل ای به شکل یک کادر می باشد که نزدیکی گردشگاه زعبیل دبی لادگر تبدیل شده شد . این کادر یا در واقع خوب تر است بگویم این سازه یکی از جاذبههای مدرن ناحیه دبی است که در سال 2018 افتتاح شد . ارتفاع خرج غیرضروری قاب دبی 150 متر بوده است و در طبقه‌ها زیادی آن می توانید نمایی کلی از دیار دبی را نگرش دهید .

• میراکل گاردن | Dubai Miracle Garden
شاید پندار کلان ترین گل آرایی دنیا در دبی تصوری گردش از ذهن بوده است ، به هر الان اغلب دبی و به طور کلی امارات را به آب و هوای گرمش می شناسند . ولی در همین شهر نافرمان پر از گل وجود دارد که قطعا مبهوت تان خواهد شود . میراکل گاردن یکی از خوب ترین جاذبههای گردشگری دبی است .

• روستا جهانی | Global Village
دهکده جهانی دبی تیم ای تفریحی و دیدنی خواهد شد که می تواند شما را ساعاتها سرگرم کند . این گروه درشت ، معماری شگفت انگیز توجه ای دارد؛ در این شهرک غرفههای متعددی از کشورهای متفاوت وجود دارا است که هر جنس به رخسار بنای معروف همان کشور تامین شده اند . در این غرفهها می توانید با سنت و آیین‌ها آدمی آن سرزمین و همین صورت سوغاتیهای شان رفیق شوید .

بهترین مسافرخانه های دبی متناسب با بودجه شما
• هتل پنج ستاره‌ سوئیسوتل الغریر دبی | Swissôtel Al Ghurair Dubai Hotel
هتل پنج ستاره سوئیسوتل الغریر دبی از بهترین هتلهای این شهر است . هتل‌ در فاصله ای 4 .5 کیلومتری از فرودگاه دبی قرار دارد و همین حالت از زاویه موقعیت دسترسی به برج خلیفه‌ ، نمازخانه گرند ، دبی مال ، آکواریوم دبی و آکواریوم شارجه نزدیک است و به اضافه این که مسافرخانه به مجموعه تجاری الغریر نیز متصل است . از مهم ترین خدمات و امکانات هتل می توان به مواردی مانند استخر سرپوشیده و روباز ، تالاب کودکان ، باشگاه کودکان ، سالن بدنسازی ، سالن تناسب اندام ، سونا ، امکانات آب گرم ، خدمات ظاهر زیبا ، خدمات مشت‌ومال ، محفظه امانات ، ترانسفر ، خدمات ویژه معلولین ، خشکشویی ، اینترنت و پارکینگ رایگان اشاره شود .

• هتل‌ چهار ستاره لیلا دبی | The Leela Hotel
هتل‌ لیلا دبی ، هتلی چهار ستاره‌ است که در مسافت 500 متری از ایستگاه راه‌آهن درون‌شهری الفاهیدی قرار دارد . هتل از نظر دسترسی به هزینه‌های‌غیراساسی خلیفه ، مسجد العددین ، کفش ملوان و مرکز خرید دبی سنتر حوالی شده و بعد آن تا فرودگاه میانه المللی دبی نیز 7 کیلومتر است . در این مهمانسرا می توانید از خدماتی نمونه پارکینگ رایگان ، اینترنت رایگان ، جکوزی ، استخر سرپوشیده ، آبگیر رو باز ، خشکشویی ، تبدیل ارز ، فروشگاه هدایا ، میان تناسب اندام ، خدمات آبگرم ، ترانسفر ، کلوپ و موسیقی زنده و . . . بکارگیری بکنید .

• هتل ایبیس وان سنترال | Ibis One Central Hotel
یکی از هتل‌های‌ سه ستاره و خوب دبی ، هتل ایبیس وان سنترال است که در دوری ای 20 دقیقه ای از فرودگاه مرکز المللی این شهر قرار دارا است . مسافرخانه با وجود سه ستاره بودن و به نسبت هزینه اقامت کارها خوبی عرضه می بدهد . دبی بازگشت ، برج ملک و نمازخانه گرند از نزدیک ترین مکانهای دیدنی و مراکز خریداری به این مسافرخانه هستند . بااهمیت ترین خدمات این هتل شامل اینترنت بدون پول ، پارکینگ بدون پول ، منوی غذای کودک ، منوی غذاهای رژیمی ، ترانسفر ، خدمات تبدیل وجه ، خشکشویی ، دکان هدایا ، امکانات ویزه برای معلولین و مرکز تناسب اندام می گردد .

هترین و خوشمزه ترین غذاهای دبی
غذاهای عربی معمولا برای ما مزه آشنایی دارند ، زیرا بخشی از مردم جنوب کشور نیز بدوی هستند . بدین‌لحاظ با مسافرت به شهرهای جنوبی احتمالا شماری از آنها را چشیده اید . به طور فراگیر غذاهای عربی سنگین هستند و گوشت ماده اصلی آنها به شمار می آید . در دنباله برخی از زیباترین غذاهای دبی و امارات شرح گشته اند .

• خوراک‌ گوشت شتر | Turducken
• فلافل | Falafel
• مجبوس | machboos
• گجیا | Ghuzia
• تبوله | Tabbouleh
• فتوش | fetosheh
• هوموس | Hummus
بهترین رستورانهای دبی
حالا که با بهترین غذاهای دبی آشنا سخت ، بهتر است این غذاها را در رستورانهایی بسیار خوب تست کنید تا بتوانید چاشنی واقعی و لذیذ آنها را بچشید . به علاوه برخی از رستوران‌های‌ درجه‌ یک و آشنا شده دبی علاوه بر غذاهای عربی منویی از طعام های ملل‌ هم دارند که انتخاب را برای تان گسترده تر عمل می کند و قادر خواهید بود هر چه آشنا دارید سفارش دهید . رستوران‌ آرمانی ، رستوران‌ اتمسفر ، رستوران ایرانی شبستان‌ و رستوران زوما از جمله رستوران‌های‌ خوب این شهر‌ بوده است .
بهترین سوغاتی دبی
معمولا خرید کردن جزو جدا غیرممکن نقل‌مکان شده است و در هر سفر بد نیست یادگاری از آن شهر و یا کشور داشته باشیم . دبی نیز مانند هر شهر دیگر سوغاتیهای مخصوص به خود دارد که البته این سوغاتیها مربوط به شهرهای دیگر امارات نیز می گردند . دشنه های حکاکی شده و زینتی ، شکلاتهایی با طرح‌ شتر و نخل‌ ، خرما‌ ، فرش و گلیم‌ ، شال‌های‌ پشمی ، مجسمه‌ برج خلیفه و ظروف کهن از سرشناس ترین سوغاتیهای دبی و همین طور امارات هستند .
کامل ترین مراکز خرید دبی
برای معامله سوغاتی بهتر شد بازار عالیقدر این شهر را گلچین دهید چون هم می توانید کالاهای ارزان تری تحصیل کنید و هم این که حال و هوای بازار کهن این شهرستان جذابیت گردشگری نیز داراست و قطعا از قدم زدن در آن کیف خواهید برد . درصورتی‌که تمایل دارید مراکز خریداری مجلل را تعیین بکنید حتما باید بدانید که امارات مال ، اوت لت مال ، دراگون مارت و مرکز معامله ابن بطوطه از تاپ ترین کانون‌ها خرید دبی بوده است . در این مرکزها عوامل تولید های تولید امارات قادر خواهید بود از بهینه ترین و لوکس ترین برندهای جهان نیز خرید کنید . شاید برای شما جالب بوده است که بدانید درشت ترین میان خرید جهان با نام دبی بازگشت در این شهر قرار دارد و تاپ ترین و شیک ترین برندهای دنیا در آن رشته دارند .

منبع : تور دبی

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
Profile Pic
موضوعات
اطلاعات کاربری
تور های ارزان